Foghúzás

Sajnos a leggondosabb fogápolás mellet is előfordulhat, hogy egy fog menthetetlenné válik, ki kell húzni. A Váci Úti Fogászat fogászati rendelőjében igyekszünk mindent megtenni, hogy ez Önnek a legkisebb fájdalommal és stresszel járjon. A sebgyógyulás után fogászati rendelőnkben a lehető legrövidebb idő alatt elkészítjük a fogpótlást, hogy semmi ne is emlékeztesse Önt a foghúzás kellemetlenségeire.

Ugyanez igaz a bölcsességfog esetleges eltávolítása esetén is, amelyet akkor javasolunk, ha a bölcsességfog helyhiány miatt nem tud előretörni; a páciens a fog körül gyulladást és fájdalmat észlel; a bölcsességfog nyomja az egész fogsort. Ha arcfájdalmat, kellemetlen tüneteket észlel, forduljon hozzánk bizalommal! Több esetben előfordulhat, hogy egy fog megtartására már nincsen lehetőség és el kell távolítani a fogat. Ennek oka lehet a nagyon kiterjedt, a csont szintje alá terjedő fogszuvasodás, a gyökércsúcsnál kialakult komoly gyulladás, egy esetleges balesetben eltört foggyökér. A foghúzás után alapvetően fontos a seb tisztán tartása, hiszen ettől függ a sebgyógyulás gyorsasága. A megfelelő szájhigiéniával megelőzhetjük a fogeltávolítás utáni fertőzéseket, a gyors sebgyógyulás után a lehető legrövidebb időn belül elkészítjük Önnek a megfelelő fogpótlást is. Az eltávolított fogat pótolhatjuk a legmodernebb CAD/CAM technológiával készült cirkon vagy fémkerámia koronával, inlay-onlay készítésével, a kiterjedt foghiányokra megoldást kínálunk részleges vagy teljes kivehető fogsorokkal. A cirkon korona és fogpótlás az egyik legtökéletesebb választás a foghiány megszüntetésére. A cirkon korona hasonlít leginkább az élő fogakra, a legmagasabb esztétikai élményt nyújtva.