Fogínygyulladás Kezelése

Napjainkban sajnos nagyon sok embert érint a fogínygyulladás, ezért a budapesti Váci Úti fogászat fogorvosai kiemelkedő fontosságot tulajdonítanak a fogínygyulladás (gingivitis) megelőzésének, kezelésének, hogy ne alakulhasson ki a fogínygyulladás súlyos következményeként fogínysorvadás (parodontitis), ami végső soron a fogak elvesztésével járhat. A fogínygyulladást legtöbbször baktériumok okozzák, amiket a fog felszínén, az íny alatt és fölött megtapadt lepedék táplál. Fontos tudni, hogy a lepedékes fogak könnyebben szuvasodnak, így a fogínygyulladás mellett a fogak kis is lyukadhat. Ezt a típusú fogínygyulladást viszonylag könnyű kezelni, a fogak alapos áttisztítása után, megfelelő fogmosási, szájápolási technikák alkalmazásával a fogínygyulladás rövid idő alatt megszűnik, a szuvas fogakat pedig a szükséges tisztítás és fertőtlenítés után esztétikus, kiváló minőségű kompozit tömőanyagokkal látják el a Váci Úti Fogászati rendelőjében.

Mint a legtöbb fogászati kezelésnél, a fogínygyulladásnál is a leghatásosabb kezelés a megelőzés. Megfelelő szájápolással, a fogak tisztán tartásával kivédhetjük a lepedék okozta fogínygyulladást. Ebben nyújtanak segítséget Önnek Budapesten a Váci Úti fogászat fogorvosai és dentalhigiénikusa. A rendszeres fogorvosi ellenőrzés során ajánljuk, hogy vegye igénybe teljes szájhigiéniai kezelésünket, amelynek részeként ultrahangos készülékkel eltávolítjuk a lerakódott fogkövet és a polírozással visszaadjuk fogainak eredeti fényét és csillogását. Miről ismerhető fel a fogínygyulladás?

Az egészséges, épp fogíny rózsaszín, fájdalom mentes, megfelelően takarja a fogakat. Gyulladás esetén a fogíny megduzzad, erős piros színre vált, fogmosás és evés közben fájdalmat érezhet, valamint a legkisebb fizikai behatásra is vérezhet a fogíny. Ha ezeket a tüneteket észleli, haladéktalanul keresse fel Budapesten a Váci Úti Fogászatot, hogy minél hamarabb elkezdhessük megfelelő kezelését. Az idejében elkezdett kezeléssel megőrizheti teljes fogsorát, a gyulladást kiváltó ok megszüntetésével a fogíny maradandó károsodás nélkül gyógyulhat. A fogínygyulladásnak mindenképp meg kell keresni a kiváltó okát, mert ugyan a lepedék miatt kialakuló fogínygyulladás a leggyakoribb, de kialakulhat bizonyos hormonok, gyógyszerek hatására, valamint igen ritkán genetikai okai is lehet.