Szolgáltatásaink:

• Fogkő eltávolítás:
            A fogkő eltávolítás a fogakra lerakódott fogkövet, a fogak felszínén található elmeszesedett lerakódásokat távolítja el,
            amely lehet
    íny alatt, illetve jól látható az íny felett
    .

• Fogtömés
           Fogtömés azt jelenti, hogy fogászatunkon minőségi anyagokkal fogszínű tömést helyezünk a fogba.
           A kitisztított, előkészített fogba behelyezett tömőanyagot speciális lámpa segítségével megkeményítjük, majd a tömés
           felszínét kidolgozzuk és polírozzuk.

• Inlay és onlay rögzítése

Az inlay, onlay , egy betét, amelyet a nagyméretű fogszuvasodások esetén alkalmazhatunk.

• Esztétikai koronák, fogpótlás készítése

Esztétikai koronák, fogpótlás készítése a legmodernebb eszközökkel történik.

• Cirkon korona készítése

A cirkónium-oxid alapanyagból készíthető fogpótlásokat az esztétikai problémák kiküszöbölése végett fejlesztették ki.

• Porcelán héják

A porcelán héj alkalmazása leginkább a fogazat esztétikai korrekciójára szolgál.

• Fogtömés csere
    Ha
    régi fogtömései elszíneződtek, mellettük szuvasodás látható, esetleg amalgám fogtömései vannak, itt az ideje kicserélni fogtöméseit.

• Foghúzás
    Sajnos a leggondosabb fogápolás mellet is előfordulhat, hogy egy fog menthetetlenné válik, ki kell húzni.

• Implantáció készítése
    Implantáció, közismertebb nevén fogbeültetés, olyan fogászati eljárás, amelynek lényege az állcsontba beültetett műgyökér, amely pótolja a hiányzó fogat.

>>> Bővebben a beavatkozásról

• Általános fogászati kezelések:
    Rendszeres fogászati ellenőrző vizsgálataink
    során igyekszünk megelőzni súlyosabb fogászati problémák kialakulását, de a már sérült fogak rekonstrukcióját és fogpótlását is nagy szakértelemmel végezzük a legmodernebb technikai berendezésekkel felszerelt budapesti fogászati rendelőnkben.

• Fogínygyulladás Kezelése:
    Napjainkban sajnos
    nagyon sok embert érint a fogínygyulladás, ezért a budapesti Váci Úti Fogászat fogorvosai kiemelkedő fontosságot tulajdonítanak a fogínygyulladás (gingivitis) megelőzésének, kezelésének, hogy ne alakulhasson ki a fogínygyulladás súlyos következményeként fogínysorvadás (parodontitis), ami végső soron a fogak elvesztésével járhat.

• Allergiamentes fogpótlás:
    A Váci Úti Fogászat budapesti fogászati rendelőjében nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy minden páciensünk az egyedi igényeinek legmegfelelőbb fogászati szolgáltatások közül választhasson.

• Gyökérkezelés:
    A Váci Úti fogászat fogászati fogorvosaink kimagasló szakmai színvonalon fáradoznak azért, hogy pácienseink minél tovább élvezhessék a saját fog nyújtotta előnyöket.